Parametre
Typ motora | Striedavý motor Z-Force 75-10X so zvýšenou tepelnou účinnosťou, pasívne chladený vzduchom, vnútorné permanentné magnety |
---|---|
Prevodovka | Priamy pohon bez spojky |
Výkon motora (k) | 80 |
Riadiaca jednotka | Vysoko účinný a silný, firmwarom obmedzený 765 A, 3fázový striedavý kontrolér s rekuperáciou pri brzdení |
Napájací zdroj | Inteligentná integrovaná jednotka Z-Force® Li-Ion |
Maximálna kapacita (kWh) | 15.6 |
Jmenovitá kapacita (kWh) | 13.6 |
Typ nabíjačky | Integrovaná 3,3 kw |
Doba nabíjania (štandard) | 4,4 h (100% nabitie) / 3,9 h (95% nabitie) |
Doba nabíjania s rýchlonabíjačkou | 1,9 h (100% nabitie) / 1,4 h (95% nabitie) |
Koncový prevod | 90T / 22T, remeň Gates Carbon Drive Moto X9 ™, rozeta Mudport Sprocket |
Maximálny krútiaci moment (Nm) | 195 |
Ekvivalent spotreby – mesto (l/km) | 0,59/100 |
Typ predného zavesenia | Vidlica Showa 47 mm s oddelenou funkciou puzdra s nastaviteľným predpätím pružiny, kompresie a odskoku tlmiča |
---|---|
Typ zadného zavesenia | Tlmič Showa s 46mm piestom, expanznou nádobkou „piggy-back“ a beznástrojovo nastaviteľným predpätím pružiny, tlmením kompresie a odskoku |
Predné brzdy | Bosch Base MSC s kombinovaným brzdením (eCBS) a režimom Off-Road, dvojité radiálne 4piestkové strmene J-Juan s radiálnou brzdovou pumpou, kotúče 320x5 mm |
Predné pneumatiky | 120/70 R19 |
Zadné pneumatiky | 170/60 R17 |
Kolesá | Zliatinové |
Zadné brzdy | Bosch Base MSC s kombinovaným brzdením (eCBS) a režimom Off-Road, brzdový strmeň J-Juan 2x25 mm, kotúč 265x4,5 mm |
Rám | Rúrkový oceľový priehradový |
Zdvih prednej vidlice (mm) | 190 |
Zdvih zadnej vidlice (mm) | 190 |
Rázvor (cm) | 152.5 |
---|---|
Celková nosnosť vrátane vodiča (kg) | 257 |
Pohotovostná hmotnosť (kg) | 242 |
Výška štandardného sedadla (mm) | 828 |
Výška nižšieho sedadla (mm) | 805 |
Výška vyššieho sedadla (mm) | 865 |
Uhol riadenia (°) | 25 |
Závlek kolesa (mm) | 109 |
Prístroje | Prístrojová doska s farebným 5" TFT displejom umožňuje meniť jazdné režimy za jazdy, ovládať tempomat, vyhrievané rukoväte a ďalšie |
---|---|
Svetlomety | LED |
Operačný systém | CYPHER III+ |

PLYNULÝ VÝKON BEZ NÁMAHY
Zero DSR pre rok 2025 predstavuje úplne novú generáciu dual-sport motocyklov – ponúka pôsobivý výkon na ceste aj mimo nej a z výroby je pripravený pre držiteľov vodičského oprávnenia A2. V základnej verzii disponuje výkonom 52 kW (70 koní) a krútiacim momentom 170 Nm pričom pomocou softvérového upgradu od predajcu možno motocykel odomknúť na plnohodnotnú verziu pre vodičov so skupinou A – tá ponúka až 60 kW (80 koní) a ohromujúcich 195 Nm.
Nový motor Z-Force 75-10X použitý aj v modeli DSR/X je prispôsobený náročným podmienkam a kombinuje vnútorné permanentné magnety pasívne chladenie a vysokú odolnosť s takmer nulovými nárokmi na údržbu. Vďaka konštrukcii s koncentricky uloženým motorom a kyvnou vidlicou si DSR udržiava stále napnutie pohonu a výborný prenos sily na zadné koleso. Nový dizajn inovovaný rám a špičkový systém Cypher III+ robia z DSR mimoriadne univerzálny motocykel s výbornou ergonómiou a ovládateľnosťou na každodenné jazdenie aj náročnejší terén.

INTUITÍVNE OVLÁDANIE
Zero DSR je vybavený najnovším systémom Cypher III+ a štandardnými funkciami ktoré optimalizujú výkon podľa aktuálnych potrieb. Vďaka stabilizačnému systému Bosch MSC – vrátane offroad verzie známej z modelu DSR/X – kombinuje silný výkon s inteligentnou kontrolou. Výsledkom je prispôsobiteľné adventure enduro ktoré zvládne akúkoľvek situáciu.
Systém Cypher III+ umožňuje prostredníctvom aplikácie NextGen neobmedzené možnosti individuálneho nastavenia aj rozšírenia o ďalšie funkcie. Zaujímavosťou je možnosť softvérového upgradu ktorý z motocyklu s homologáciou pre vodičov A2 spraví plnohodnotný stroj pre skupinu A – samozrejme v súlade s miestnou legislatívou. Vďaka prednastaveným režimom Rain Eco Standard Sport a Canyon aj možnosti vytvárať vlastné profily (vrátane offroad verzií) si môžete nastaviť DSR presne podľa svojho štýlu jazdy – či už na ceste alebo v teréne.

INTELIGENTNÉ PREPOJENIE
Zero DSR je stelesnením inteligentného motocykla – vďaka systému Cypher III+ a bezdrôtovým „over-the-air“ aktualizáciám cez integrovaný 4G modul CCM zostáva vždy aktuálny a prepojený. Umožňuje upraviť vzhľad a funkcie kokpitu, pristupovať k širokej škále funkcií cez aplikáciu NextGen a využívať neustále sa rozširujúcu digitálnu výbavu.
Vďaka pripojeniu k sieti neustále komunikuje s aplikáciou ktorá zobrazuje stav motocykla, jeho polohu, úroveň nabitia batérie, upozornenia aj dostupné aktualizácie systému. Kombinácia Cypher III+ a aplikácie NextGen vytvára komplexné digitálne rozhranie s prístupom k funkciám ako je rýchle nabíjanie alebo asistent manipulácie s motocyklom. Medzi ďalšie bezplatné možnosti patrí tvorba vlastných jazdných režimov, prispôsobenie displeja alebo nastavenie časovaného nabíjania – všetko pre maximálne pohodlie a kontrolu nad každou jazdou.

NADCHNE JAZDCOV VIACERÝCH KATEGÓRIÍ
Nové Zero DSR je ideálnou voľbou pre začiatočníkov aj skúsených jazdcov. Vďaka tomu že spĺňa požiadavky vodičského oprávnenia A2 si pôsobivý výkon a hladkú jazdu porovnateľnú s „lietajúcim kobercom“ môže užiť oveľa viac motorkárov. A čo je ešte lepšie – výkon motocykla je možné neskôr navýšiť ak si jazdec doplní vodičské oprávnenie na plnú skupinu A.
Z výroby má DSR krútiaci moment 170 Nm a trvalý výkon 33 kW čo spĺňa podmienky pre skupinu A2. Po získaní skupiny A možno výkon upgradovať na 36 kW bez potreby výmeny motocykla – Zero DSR tak doslova rastie spolu s vami. Na Slovensku je oprávnenie A2 dostupné od 18 rokov a po absolvovaní skúšky oprávňuje na vedenie motocyklov do 35 kW. Po dvoch rokoch je možné absolvovať rozšírenie na skupinu A alebo ju získať priamo vo veku 24 rokov. Potom už nič nebráni naplno využiť potenciál motora Z-Force 75-10 a užívať si jazdu bez obmedzení – stále na tom istom stroji.