Parametre
Typ motora | Striedavý motor Z-Force 75-7 so zvýšenou tepelnou účinnosťou, pasívne chladený vzduchom, vnútorné permanentné magnety |
---|---|
Prevodovka | Priamy pohon bez spojky |
Výkon motora (k) | 68 |
Riadiaca jednotka | Vysoko účinný a silný, 600 A, 3-fázový striedavý kontrolér s rekuperáciou pri brzdení |
Napájací zdroj | Inteligentná integrovaná jednotka Z-Force® Li-Ion |
Maximálna kapacita (kWh) | 14.4 |
Jmenovitá kapacita (kWh) | 12.6 |
Typ nabíjačky | Integrovaná 3,0 kw |
Doba nabíjania (štandard) | 4,5 h (100% nabitie) / 4,0 h (95% nabitie) |
Doba nabíjania s rýchlonabíjačkou | 1,8 h (100% nabitie) / 1,3 h (95% nabitie) |
Koncový prevod | 90T / 20T, Poly Chain® HTD® Carbon™ remeň |
Maximálny krútiaci moment (Nm) | 132 |
Ekvivalent spotreby – mesto (l/km) | 0,62/100 |
Typ predného zavesenia | USD vidlica Showa so 43 mm nastaviteľnými predpätiami pružín, tlmením kompresie a odskoku |
---|---|
Typ zadného zavesenia | Tlmič Showa so 40mm piestom, expanznou nádobkou „piggy-back“ a nastaviteľným predpätím pružiny, kompresií a odskoku |
Predné brzdy | Bosch Advanced MSC, dvojité radiálne 4piestkové strmene J-Juan s radiálnou brzdovou pumpou, kotúče 320 x 5 mm |
Predné pneumatiky | 120/70 R17 |
Zadné pneumatiky | 180/55 R17 |
Kolesá | Zliatinové |
Zadné brzdy | Bosch Base MSC, jednopiestový brzdový strmeň J-Juan, kotúč 240 x 4,5 mm |
Rám | Rúrkový oceľový priehradový |
Zdvih prednej vidlice (mm) | 120 |
Zdvih zadnej vidlice (mm) | 140 |
Rázvor (cm) | 145 |
---|---|
Celková nosnosť vrátane vodiča (kg) | 231 |
Pohotovostná hmotnosť (kg) | 223 |
Výška štandardného sedadla (mm) | 787 |
Výška nižšieho sedadla (mm) | 770 |
Výška vyššieho sedadla (mm) | 810 |
Uhol riadenia (°) | 24.5 |
Závlek kolesa (mm) | 94 |
Prístroje | Prístrojová doska s farebným 5" TFT displejom umožňuje meniť jazdné režimy za jazdy, ovládať tempomat, vyhrievané rukoväte a ďalšie |
---|---|
Svetlomety | LED |
Operačný systém | CYPHER III+ |
Skladom u týchto predajcov
MOTOSHOP ŽUBOR S.R.O.
Predajca
+421 917 880 556
stanislav.hruby@motoshopzubor.sk
Kostiviarska cesta 10
Banská Bystrica 97401
Otváracie hodiny:
Po-Pia: 8:00 - 17:30
So-Ne: zatvorené
+421 918 707 010
office@motoshopzubor.sk
www.motoshopzubor.sk

PLYNULÝ VÝKON BEZ NÁMAHY
Úplne nové Zero S predstavuje ideálny vstup do sveta cestných elektromotocyklov Zero – a zároveň ponúka viac zábavy než akýkoľvek iný stroj s výkonom 11 kW. Aj keď názov môže znieť povedome model S pre rok 2025 je postavený úplne od základu: nový motor nový akumulátor nové šasi aj dizajn. To všetko dohromady tvorí perfektného spoločníka na každodenné jazdy ktorý dokáže premeniť aj obyčajnú cestu do mesta alebo za mesto na neobyčajný zážitok. Nový motor Z-Force 75-7 patrí do generácie pasívne chladených synchronných elektromotorov s permanentnými magnetmi a využíva vonkajší hardvér z výkonného SR/F. Vďaka optimalizácii vnútornej konštrukcie ponúka maximálny výkon pri nízkej hmotnosti – a zároveň výrazne znižuje náklady. Rovnako ako silnejšie naked biky Zero má aj model S motor uložený sústredne s kyvnou vidlicou čo zaisťuje stále napnutie remeňa a maximálny prenos sily na zadné koleso. Kompaktná konštrukcia navyše zlepšuje ergonómiu a ovládateľnosť vo všetkých jazdných situáciách – ideálne do mesta aj na svižnú jazdu po okreskách.

INTUITÍVNE OVLÁDANIE
Zero S je vybavené najnovším operačným systémom Cypher III+ ktorý umožňuje sťahovanie dodatočných funkcií na optimalizáciu výkonu a prispôsobenie správania motocykla. Stabilizačný systém Bosch MSC zaisťuje plynulé dávkovanie výkonu istotu a maximálnu kontrolu za každých podmienok. Vďaka tomu sa Zero S stáva novým štandardom prémiového výkonu v triede 11 kW – a to za veľmi dostupnú cenu. Kombinácia kvalitného podvozku a inteligentného pohonu tvorí dokonale zladený celok ktorý si poradí s každodennou premávkou aj svižnejšou jazdou mimo mesto. Cypher III+ je absolútna špička medzi operačnými systémami elektromotoriek – umožňuje nielen bohaté možnosti nastavenia ale aj budúce rozšírenie funkcií cez aplikáciu NextGen. Zero S navyše ponúka širokú škálu jazdných režimov: Rain Eco Standard Sport a Canyon. Všetky je možné upraviť cez aplikáciu aj priamo na displeji motocykla. Pre ešte väčšiu kontrolu si môžete vytvoriť vlastné režimy presne podľa svojich preferencií – a jazdiť tak ako vám to najviac vyhovuje.

INTELIGENTNÉ PREPOJENIE
Zero S nie je len pripojené ale skutočne inteligentné – vďaka systému Cypher III+ a bezdrôtovým „over-the-air“ aktualizáciám sa neustále vyvíja a prispôsobuje. Umožňuje vám upraviť kokpit podľa vlastných preferencií využívať aplikáciu NextGen s celým radom funkcií a ťažiť z technológií ktoré udržujú to Zero na špičke digitálnej éry. Cez mobilnú sieť motocykel neustále komunikuje s aplikáciou ktorá zobrazuje aktuálny stav stroja jeho polohu úroveň nabitia alebo upozornenia na systémové udalosti. NextGen App v spojení so systémom Cypher III+ tvorí komplexné rozhranie ktoré umožňuje prístup k doplnkovým funkciám ako je rýchle nabíjanie alebo asistent manévrovania. Medzi bezplatné nástroje v aplikácii patrí nastavenie jazdných režimov prispôsobenie displeja plánovanie nabíjania a mnoho ďalšieho – všetko pre maximálnu kontrolu a pohodlie pri každej jazde.

11 KW: MAXIMUM ZÁBAVY S VODIČÁKOM A1 ALEBO ROZŠÍRENÍM B
Chcete si užiť svižnú jazdu na elektrickej motorke aj bez plného motorkárskeho oprávnenia? Potom sú modely S DS a FXE od Zero ideálnou voľbou. Ponúkajú trvalý výkon 11 kW a krútiaci moment cez 100 Nm – a model S k tomu pridáva športový charakter a obratné ovládanie ideálne do mesta aj na okresky.
AKÝ VODIČÁK POTREBUJETE?
Tieto modely spadajú do kategórie A1 takže ich môžete riadiť:
– od 16 rokov so štandardným oprávnením skupiny A1
– alebo s rozšírením vodičského oprávnenia skupiny B o A1. Túto možnosť majú vodiči starší ako 24 rokov ktorí vlastnia skupinu B aspoň 2 roky. Absolvujú v autoškole výcvik (bez záverečných skúšok) ktorý zahŕňa teoretickú aj praktickú časť.
Vďaka tejto možnosti môžete s bežným vodičákom sadnúť za riadidlá elektrického motocykla a užívať si slobodnú jazdu bez emisií aj bez nutnosti prechádzať na silnejšie stroje. To Zero otvára cestu k elektromobilite oveľa širšej verejnosti.