Parametre
Typ motora | Striedavý motor Z-Force 75-10 so zvýšenou tepelnou účinnosťou, pasívne chladený vzduchom, s vnútorným permanentným magnetom |
---|---|
Prevodovka | Priamy pohon bez spojky |
Výkon motora (k) | 70 |
Riadiaca jednotka | Vysoko účinný a silný, 665 A (softvérovo obmedzený), 3-fázový striedavý kontrolér s rekuperáciou pri brzdení |
Napájací zdroj | Inteligentná integrovaná jednotka Z-Force® Li-Ion |
Maximálna kapacita (kWh) | 15.6 |
Jmenovitá kapacita (kWh) | 13.6 |
Typ nabíjačky | Integrovaná 3,3 kw |
Doba nabíjania (štandard) | 4,4 h (100% nabitie) / 3,9 h (95% nabitie) |
Doba nabíjania s rýchlonabíjačkou | 1,9 h (100% nabitie) / 1,4 h (95% nabitie) |
Koncový prevod | 90T / 20T, Poly Chain® HTD® Carbon™ remeň |
Maximálny krútiaci moment (Nm) | 140 |
Ekvivalent spotreby – mesto (l/km) | 0,62/100 |
Typ predného zavesenia | USD vidlica Showa so 43 mm nastaviteľnými predpätiami pružín, tlmením kompresie a odskoku |
---|---|
Typ zadného zavesenia | Tlmič Showa so 40mm piestom, expanznou nádobkou „piggy-back“ a nastaviteľným predpätím pružiny, kompresií a odskoku |
Predné brzdy | Bosch Advanced MSC, dvojité radiálne 4piestkové strmene J-Juan s radiálnou brzdovou pumpou, kotúče 320 x 5 mm |
Predné pneumatiky | 120/70 R17 |
Zadné pneumatiky | 120/70 R17 |
Kolesá | Zliatinové |
Zadné brzdy | Bosch Base MSC, jednopiestový brzdový strmeň J-Juan, kotúč 240 x 4,5 mm |
Rám | Rúrkový oceľový priehradový |
Zdvih prednej vidlice (mm) | 120 |
Zdvih zadnej vidlice (mm) | 140 |
Rázvor (cm) | 145 |
---|---|
Celková nosnosť vrátane vodiča (kg) | 231 |
Pohotovostná hmotnosť (kg) | 223 |
Výška štandardného sedadla (mm) | 787 |
Výška nižšieho sedadla (mm) | 770 |
Výška vyššieho sedadla (mm) | 810 |
Uhol riadenia (°) | 24.5 |
Závlek kolesa (mm) | 94 |
Prístroje | Prístrojová doska s farebným 5" TFT displejom umožňuje meniť jazdné režimy za jazdy, ovládať tempomat, vyhrievané rukoväte a ďalšie |
---|---|
Svetlomety | LED |
Operačný systém | CYPHER III+ |

PLYNULÝ VÝKON BEZ NÁMAHY
Zero SR pre modelový rok 2025 nadväzuje na odkaz pôvodného priekopníckeho modelu Zero S – a posúva ho ešte ďalej. Ako stredne ťažký zástupca v kategórii naked bike od Zero prináša SR nielen nový dizajn motor aj batériu ale aj výnimočnú schopnosť prispôsobiť sa svojmu jazdcovi. V základnej konfigurácii spĺňa požiadavky pre vodičské oprávnenie A2 a ponúka výkon 52 kW a 140 Nm krútiaceho momentu. Po jednoduchom upgrade firmvéru u predajcu možno SR odomknúť na plnú verziu pre skupinu A s výkonom 64 kW a ohromujúcimi 166 Nm – bez nutnosti meniť stroj. O pohon sa stará nový priamy motor Z-Force 75-10 ktorý zároveň slúži ako nosný prvok rámu čo znižuje hmotnosť a zlepšuje vyváženie aj ovládateľnosť. Vďaka sústrednému uloženiu motora a osi kyvnej vidlice zostáva napätie remeňa konštantné za každých okolností čo zaisťuje efektívny prenos výkonu. Energii dodáva batéria Z-Force 15,6 kWh – najväčšia aká kedy bola v SR použitá – a ponúka dojazd až 253 km v meste. Batérie Zero pritom vynikajú vysokou hustotou energie dlhou životnosťou a sú plne recyklovateľné. Všetko poháňa oceňovaný systém Cypher III+ ktorý poskytuje okamžitú odozvu neobmedzené možnosti nastavenia a konektivitu. Zero SR tak definuje novú úroveň vo svete elektrických naked motocyklov.

INTUITÍVNE OVLÁDANIE
Zero SR je vybavené najnovším systémom Cypher III+ ktorý má už z výroby aktivované všetky výkonnostné funkcie a umožňuje intuitívne a prispôsobiteľné ovládanie. Vďaka systému stabilizácie Bosch MSC spája SR silný výkon s inteligentnou kontrolou či už na suchu v daždi alebo v zákrutách a stáva sa tak novým etalónom prémiového výkonu medzi elektrickými naked motocyklami. Ak držiteľ oprávnenia skupiny A2 neskôr prejde na plnú skupinu A môže si u predajcu nechať výkon motocykla jednoducho odomknúť – bez nutnosti kupovať nový stroj. Celý stroj je plne prispôsobiteľný a pripravený na budúce rozšírenie prostredníctvom funkcií systému Cypher. Pomocou aplikácie Zero NextGen alebo priamo z kokpitu možno voliť medzi piatimi prednastavenými režimami (Rain Eco Standard Sport a Canyon) alebo si vytvoriť a uložiť vlastné jazdné profily podľa preferencií a aktuálnych podmienok. Výsledkom je motocykel ktorý sa plne prispôsobí vášmu štýlu jazdy a ponúkne vždy to najlepšie – bez ohľadu na terén počasie alebo skúsenosti jazdca.

BEZPROBLÉMOVÉ PREPOJENIE
Zero SR nie je len pripojené ale skutočne inteligentné – vďaka systému Cypher III+ a bezdrôtovým aktualizáciám „over-the-air“ ponúka inteligentnú konektivitu na najvyššej úrovni. Motocykel neustále komunikuje cez mobilnú sieť s aplikáciou NextGen ktorá vám v reálnom čase poskytuje prehľad o stave stroja jeho polohe nabití aj aktualizáciách systému. Vďaka tomu máte kedykoľvek k dispozícii dôležité informácie a môžete sledovať štyri kľúčové oblasti – celkový stav výstrahy úroveň nabitia a históriu jazdy. Cez aplikáciu získate tiež prístup do Cypher Store kde si môžete okamžite aktivovať nové funkcie – napríklad rýchle nabíjanie navigáciu priamo v kokpite alebo asistenta manévrovania. K dispozícii sú aj bezplatné nástroje ako nastavenie a vytváranie jazdných režimov úprava kokpitu alebo plánované nabíjanie. SR sa tak stáva plne prepojeným elektromotocyklom ktorý sa prispôsobuje vašim potrebám rozvíja sa s vami a prináša vždy maximálne pohodlie aj kontrolu – nech ste kdekoľvek.

VHODNÉ PRE VIAC SKUPÍN VODIČSKÝCH OPRÁVNENÍ
Nové Zero SR je ideálnou voľbou ako pre začínajúcich tak pre skúsených jazdcov – spĺňa podmienky pre vodičské oprávnenie skupiny A2 takže si jeho výkon môžu legálne užiť aj mladší motorkári. Už v základnej verzii ponúka SR trvalý výkon 28 kW a krútiaci moment 140 Nm čo zaručuje plynulú a ľahko ovládateľnú dynamiku. Len čo jazdec získa oprávnenie skupiny A možno výkon prostredníctvom softvérového upgradu u predajcu zvýšiť na 40 kW – bez potreby meniť motocykel. To znamená že to Zero môže rásť spolu s vami. Na Slovensku aj v Česku možno oprávnenie A2 získať od 18 rokov a umožňuje riadiť motocykle s maximálnym výkonom 35 kW. Po dvoch rokoch je možné oprávnenie rozšíriť na skupinu A prípadne ju získať priamo od 24 rokov. V tomto plnom režime potom môže SR naplno využiť celý potenciál motora Z-Force 75-10 – bez emisií ale s maximálnym jazdným zážitkom.